Update

Huvudet dunkar & jag är dödstrött. Precis städat klart lägenheten efter dagens snickeri & klockan är nu 22.08. Vi kom långt idag, vi snubbla vid mållinjen. Monteringen är nästan klar, men sedan ska det spacklas fogas & målas. Så om jag orkar är den kanske klar tills nästa vecka? Fast såsom jag räknar, är det nog två veckor kvar :P

Det är en massiv & imponerande bokhylla. Kommer bli bra att ha som kontor & lite förvaring. Har kollat på lite sockerlådor på nätet som jag skulle vilja ha i. Funderar även på att sälja tv bänken + vardagsrumsbordet. Vi sätter upp tv:n på väggen & köper oss ett nytt vardagsrumsbord. En annan sak som jag skulle vilja göra är att sälja högtalarsystemet & köpa trådlöst! Skulle vara så skönt att slippa alla jävla sladdar!

Slänger upp lite bilder ifrån dagen. Imorgon blir det lugnt, kanske en promenad med Caeila. Men jag känner att jag måste ta en vilodag imorgon. Gosa en massa med min dotter & kanske baka något gott. Usch va sugen jag blev på kärleksmums nu!





Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ahh va läckert de blir! Ska bli spännade o se slutresultatet...

Vems idé?

2010-04-19 @ 00:03:55
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint de blir , bra förvaring :)

2010-04-19 @ 05:57:42
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Ida

Det blir riktigt fint Sarah. Det ska bli intressant att se hur det blir när det är helt klart.



Förresten, som det ser ut nu så kommer jag vara i trakterna ev 6-9 maj, eller 7-9 maj. Vet inte hur mycket tid jag kommer få över beroende på när jag åker tillbaka till Karlstad. Lillsyrran fyller 20 så hon ska nämligen firas. Förhoppningsvis så kommer jag få tid över!

2010-04-19 @ 10:44:34
URL: http://idaakre.blogg.se/
Postat av: Jenni

jag kanske skulle vara intresserad av soffbordet (och kanske tv-bänken med) om ni ska sälja det, men det är inte förrän till årsskiftet isåfall.. fast egentligen vill jag ha det i vitt, men det kanske går att vitlackera och putsa det så att det blir lite shabby chic?

2010-04-19 @ 11:27:34
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0