Underbara torsdag!


Dagen började med att jag, Caeila, Jesper & Arvid träffade Josefine & Nellie nere på förskolan Pinglan. På Pinglan är det alltid mysig & vi hade ett pass med babyrytmik som Caeila verkligen gillar. 

Det som var lite roligt var att de flesta trodde att Jesper var min man?! Det är alltid så när man går med en killkompis på stan, alla tror att det är pappan. Caeila har väldigt många olika låtsas pappor men bara en riktig pappa. Brukar ofta fråga mina killkompisar om hur det känns att de plötsligt känner sig utpekade som pappan till min unge. De bara ler & rycker lite på axlarna & säger att det känns helt ok.

Efter att vi hade hängt på Pinglan ett tag så fick jag låna Jespers bil för att ta mig ner på stan. Väl nere så fixade jag kuvert till dopinbjudan & hälsade på grabbarna på jobbet. De hängde som vanligt i "vår" butik & hade gjort en hel del förändringar. Fick även veta att Daniel hade bjudit & vunnit på lägenheten som han hade kikat på. Så GRATTIS Daniel!

Efter turen ner till stan satta jag mig & fixade med dopinbjudan, ramade in foton, städade lite & gick till mataffären för att inhandla ingredienser till Paskotas Hamburgare. Vart super smarrigt. Caeila slocknade i mina armar efter en lyckad dag.

Har även tittat på Criminal Minds & jag klarar inte av när det är avsnitt som handlar om barn, det är för hemsk. Satt med en stor illamående klump i magen & kände bara att "detta händer säkert någonstans". Den gamla tanten fick mig att vilja krypa ner under täcket med min lilla flicka & aldrig lämna mitt rum. Kommer aldrig mer släppa henne med blicken, skall installera ett gammalt lädersele i vagnen. Så att ingenkan ta henne!

Imorgon skall det slipas bokhylla & vi ska måla det mesta (är det tänkt, men man vet aldrig). 

Nedan kommer lite bilder från dagen som har gått:




Caeila & Arvid



Tilda & Nellie

Nu känns sängen väldigt lockande. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna Kruger

Snygg blogg Sarah :-)

2010-04-01 @ 22:21:58
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/
Postat av: Anka

Vilken mysig dag ni haft :)

Vi ska också försöka ta oss till pinglan nån torsdag.

Å skitsnygg har din blogg blivit, måste också fila på en bättre header :)

Glad påsk <3

2010-04-01 @ 23:05:04
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0