Tunika & Universitetsranking

De ringde nyss från sisters & sa att tunikan hade anlänt till butik. Hoppas att den sitter bra, hoppas att den sitter bra.

Sitter & läser Metro såhär på morgonkvisten. Hittade en artikel om Sveriges 30 universitets ranking. Jag klickade mig ivrigt vidare & kom tillslut till rätt hemsida. Jag kollar spänt i listan & ser att min högskola liggerpå 20 plats. Inte bäst i Sverige direkt.

Nej nu är det dags att förflytta sig ifrån datorn till badrummet för tillpiffning! Lägger upp dagens enkla outfit senare.

Kommentarer
Postat av: King Perra

Top20 av 30 är la sådär ändå :D

Fast Högskolan i Skövde kom näst sist, inget helt oväntat...

2010-04-09 @ 12:04:30
Postat av: Sarah

Kolalde inte så noga tydligen, men nu har jag ändrat. Trodde att det var top 200, men det var visst i världen.

2010-04-09 @ 12:07:53
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0