Swim baby!

Måste bara få skryta om min lilla tjej. Hon var så duktig på babysimmet idag, hon var glad & skrek rakt ut av glädje. Hon sparkar ut med bena & guppar. Hon mår som fisken i vattnet hela tiden. En sådan sak som värmer en mammas hjärta. Var tyvärr där själv idag, så det blev inga kort. Ska dit även imorgon men då kan Alex inte heller förlja med.

Efter babysimmet så drog vi vidare till babyshopen & shoppade lite kläder till Caeila. Detta var välbehövligt, hon växer ju så att det knakar! När vi kom hem slängde jag i mig mat för att sedan träffa bruttorna på Djäkne. Vi åt glass & satt där som värsta latte mammorna. Mycket trevligt. Glömde även här kamera, men kanske kan norpa några av Ankan!

Nu ska jag snart göra hamburgare & hemmagjorda strips! Sedan blir det soffan & hollywoodfruar m.m.

Må gott! 



Kommentarer
Postat av: Anka

Självklart kan du det :) Mitt trådlösa nätverk funkar inte just nu bara (alla kort ligger redan i lappisen) så min käresta får fixa det åt mig så fort han kommer hem från innebandyn.

2010-04-26 @ 19:40:51
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0