Spending list

Iorgon är det löning & just nu sitter jag & funderar på vad månadens peng skall gå till. Har lite saker att spendera pengar på denna månad & här kommer min lilla lista:
  1. Klippning av mig & Alex
  2. Nya pyjamaser till Caeila
  3. Tapeter till Caeilas rum
  4. Golv till Caeilas rum
  5. Lister till Caeilas rum
  6. Byte av display på Iphonen
  7. Väggfäste till iMac
  8. Nytt skal till Iphonen
  9. Färg till bokhyllan
  10. Lister till bokhyllan
  11. Flygbiljetter till Verona, Italien
Verkar tyvärr inte finnas mycke budget kvar till shopping för lilla mig :( SUCK! Men jag sparar mig till Italien, ska försöka spendera så lite som möjligt innan dess på kläder.



Kommentarer
Postat av: Anka

Du får köpa nå fint till dig själv i Italien i sommar i stället :)

2010-04-22 @ 18:29:12
URL: http://blomsteranka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hehe, en annan ligger ca 25 000 back denna månad. Lovely..;-)

Bättre att shoppa i Italien skulle jag gissa, slippa ha samma som alla svennebananer har här..;-)

2010-04-22 @ 18:37:12
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0