Söndag

Igår var jag & familjen till Hallstahammar & tittade på syrran som deltog i UKM. De var jätte bra & även Caeila sjöng med. Blir nog en ny sångstjärna! Sedan såg vi på millenium& när vi kom hem var vi helt slut!

Idag skall det byggas klart, tror jag iallafall. Jag kommer uppdatera sent ikväll. Eftersom att vi jobbar kontinuerligt.

Caeila har blivit förkyld stackarn, hon låter som en hel karl när hon sover. Igår vaknade hon vid kl. 01.00 & var helt hysterisk. Så jag & Caeila la oss & myste i soffan till kl 03.00. Så idag är jag inte helt på hugget. Nu är hon dock glad men väldigt snorig. En snorunge helt enkelt! :D

Uppdaterar senare som sagt. Ha en underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0