Söndag

Denna söndag blev ju inte riktigt som plannerat, vi skulle till S&E men om man inte får svar på mobilen riskerar jag  inte att åka 20 minuter för ett tomt hus. Så vi hängde här hemma istället. Vi tog däremot en extra tripp till Bauhaus där vi köpte mer färg & lack till bokhyllan. Sedan så spenderade vi en trevlig kväll med F&A. Nu är vi hemma igen & lillan sover.

Snart dags att sova för imorgon kommer svärmor & hälsar på. Hon har inte sett Caeila sedan i början av Februari & det är även andra gången som hon har hälsat på oss i denna lägenhet. Ska bli kul att se hur hon reagerar på allt det nya. Hon har bara sett det i nedrivet tillstånd. Ska försöka hitta lite före & efter bilder. Har tyvärr bara de som var med i vår lägenhetsbroschyr. Men kan kanske luska fram en annan lägenhet med samma "standard" som vår var i.


Snart är det måndag igen, veckorna går alltför fort!



Kommentarer
Postat av: anna

tack!! nu har jag nog 35 % rabatt ;) snart iaf. jo. påsklov är underbart! :D hade dock varit ännu mer underbart om jag inte hade haft så sjukt mycket skolarbete på mina axlar.. men jag får väl skylla mig själv. puss!

2010-04-05 @ 00:12:32
URL: http://carlenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0