Shopping, spya & linsvätska

Jaha, så var vi på väg ner mot stan då, när Caeila började göra ett annorlunda ljud. Jag frågar Alex "vad gör hon", han tittade bakåt & sa med upprörd röst "hon spyr i mängder", vi kör upp i parkeringshuset & ser sedan att hon har spytt så kraftigt så att hon har träffat baksätet. Hela PoP overallen & kläderna är genomblöta. Som en van kräk mamma hade jag iallafall med mig ombyte & en filt! Alex måste iväg till ett möte, så vi skiljs åt & jag tar mig till H&M för att köpa en jacka till lillan. Väl där fanns inte jackan som jag ville ha så vi ska strunta i det. På väg ner från rulltrappan så sätter hon igång igen, hon hulkar & spyr. Jag blir väldigt orolig & utropar shit! Folk stirrade såklart på både mig & Caeila. Vissa med medlidande , andra med äcklade miner. Stackars lillskruttan var täckt i spy från halsen & neråt.

Var bara att vända & köpa nytt ombyte, för jag har inte med mig två ombyten i skötväskan.  Efter det så däckade Caeila i vagnen. Så vi fortsätter att gå på stan & väntar på att pappa Alex skall bli klar.

Medans att vi väntade gick vi förbi jobbet & hämtade upp mina nya skor, samt köpa linsvätska, tunikan från Sisters hade tyvärr inte kommit. De skulle ringa mig när den anlände :D. Var även förbi Guldaffären för att förlustanmäla min vigselring. Ja, jag är rätt så klantig & ringar har jag extra svårt för. Som tur var har jag försäkrat den :D

Väl hemma så har lillan fortsatt & spy då & då. Även jag mår väldigt konstig, jag känner att något inte står rätt till. Dock så är hennes humör på topp, tur att hon är van spytjej! Kanske är en släng av magsjuka :( Jag lär ju vara smittad då hon spydde i min mun igår ;(

Så idag blir det pyjamasdag för både mig & Caeila.




Kommentarer
Postat av: vanessa

Har du lallat bort din vigselring? Kanske bättre att ha den som halsband?

2010-04-06 @ 18:56:39
Postat av: Caroline

Åh, vilken otur :-(

2010-04-06 @ 19:06:49
URL: http://www.carolinessmyckeskrin.devote.se
Postat av: SarahPaskota

Vanessa: ja, men jag är ju så jäkla dålig på det där med ringar :(



Caroline: ja, verkligen!

2010-04-06 @ 19:20:01
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0