Oturs Onsdag

Nu är jag helt slut, vart borta sedan 12 & promenerat på stadens gator. Dagen började trevligt med grillad panini, cocacola & gott sällskap i vasaparken. Efter det så gick vi & fönstershoppade lite & fick då inspiration till ett hårband till Caeila. Får bli en dag när jag har tid, ta ut symaskinen & sitta på balkongen. Efter att jag & Josefin sagt hejdå börjar oturen.

Det första som händer är att jag tappa Alex Iphone på backen så att displayen spricker. FAN säger jag bara. Efter det så fick jag en sådan ångestkänsla. Ringde till Alex & berättade med ångerfull röst den dåliga nyheten. Men om man ser det från den ljusa sidan, så gick inte displayens funktioner sönder utan bara själva "glaset. Detta kan man tydligen byta ut & det kommer gå på ca 500 kr.

Efter detta så skulle vi knalla vidare hem till Evelina&Klara för att träffa dem & Janika. På vägen dit så började Caeila skrika hysteriskt & vi var tvungna att stanna & amma i en park. Efter det så gick vi vidare & så tappade Caeila såklart sin napp. Vi fick ju gå tillbaka & leta. När vi väl hade hittat den & sköljt av den så spillde jag Cocacola i skötväskan. SUCK! Men snart så var vi där, hemma hos min kära vän.

Jag börjar slappna av & då börjar Caeila tjuta. Hon är otröslig så mamma Sarah får snällt plocka upp sin 8 kg dotter & gå de sista 600 m med henne på höften. Kan säga att jag var inte så värst fräsh när jag var framme.

Väl hemma hos Evelina, var Caeila sitt vanliga jag. Vi tre satt & snackade en massa skit & Klara + Caeila låg på golvet, roade. Väldigt trevlig som vanligt!

På vägen hem så stötte jag på mitt drömhus, skulle absolut kunna tänka mig att bo där, med vissa modifieringar. Skulle vilja ha ett växthus anslutet till huset samt solpaneler & göra huset mer miljövänligt. Men det var så fint! Precis så vill jag ha det. Utsikt över ån också!

Nu är jag somsagt hemma & min underbara karl har tagit initiativet att prova ett nytt recept med laxen. Blir så glad & lycklig när han överraskar så. Lägger upp lite bilder från dagen! Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0