Onsdag

Men godmorgon då, nu är jag uppe. Inte illa va? Blir nog inte att sova middag för mig iallafall. Somsagt idag är det en lugn dag här hemma, Caeila är nog inne på sin sista förkylningsdag!

Haha hörde precis kräkljud ifrån soffan & Alex utbrister:
Alex: Åh nej!
Jag: Vad?
Alex: Spydde hon mig i håret? Gjorde hon det? (panik i rösten)
Jag: njae, jag ser inget härifrån?
Alex: Men kom & titta!
Jag: Men jag tror inte det!
Alex tar upp sin hand & känner: PUH, that was close!


Är det inte underbart med barn! Jag & alex har en sådandär inbördes tävling om vem hon spyr på mest på, tyvärr leder jag överlägset när det gäller att bli nerspydd. Har fått spya i munnen, håret, ner mellan tuttarna ja det är väll lättare att räkna upp vart jag inte har fått en spya. Men det gör liksom inget, för det är ju inte som att du & jag spyr, utan det är bara lite mjölk.

Nu ska jag äta lite mat & sedan börjar slipningen av bokhyllan (har spacklat halva). Bjuder på ett foto där Alex & Caeila ligger & myser i soffan!



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0