Myslördag

Vet ni vad, jag skulle lägga mig för att natta Caeila & det slutade med att jag nattade mig själv.  Så jag & Caeila har legat ihoprullade till en liten boll & sovit mellan 12.00 -15.00. Det är så mysigt att sova tillsammans. Caeilas hand på min kind & jag brukar snusa in mig i hennes nacke. Finns nog inget bättre än doften av sin egen dotter.

Så idag har det verkligen vart myslördag. Jag har inte ens klätt på mig, sitter fortfarande i min mysiga lila morgonrock :D

Ikväll ska vi till mina föräldrar för att se millenium, där bjuds det på mammas hemmagjorda italienska mat. Mums.

Ha en fortsatt trevlig lördag!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag vill också ha italienskt mums. Jag var in på Martinas italienska delikatesser idag och köpte lite i alla fall.

Fin blogg du har. Hur uttalas din dotters namn?



MVH Hanna

2010-04-10 @ 16:25:13
URL: http://hanna.fornhem.se
Postat av: SarahPaskota

Det utalas Kayla :D Tack!

2010-04-10 @ 16:40:43
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0