My girls

Ska iväg & träffa mina girls från gymnasietiden. Vi har inte setts på ett bra tag & det är verkligen dags. Caeila ska självklart hänga med. Så det blir en promenade ner i det fina vädret & sedan ska vi ses nere på stan. Skulle behöva haft en svart skinnjacka till min outfit!

Har hunnit betsa klart bordet & mina fingrar ser ut som om att jag har jobbat i en kolgruva hela mitt liv. Men men, det går väll bort snart. Imorgon måste det lackas & sedan är det klart. Caeila provade lite pasta idag and so far its all good. Peppar peppar.

Ha en trevlig kväll. Slänger in lite bilder senare på hur kvällen har vart. Bjuder så länge på en fin bild på Caeila i badet!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej!



Är lite sen på att svara, hehe. =0)



Ja, Holly Madison är snyggare nu än innan hon plastikopererat sig...



Vilken härlig bild på lilltjejen. ;0)



Allt bra med dig?

2010-04-27 @ 21:48:43
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0