Mitt drömjobb!


Alla hade vi våra drömjobb när vi var små, vissa ville bli doktorer, brandmän eller poliser. Mitt mål var ifrån början att bli hjärnkirurg/FBI agent. Detta var en väldigt bra kombination tyckte jag & min pappa höll minen & höll med. Varför just denna kombination då? Jo, jag villa ta skurkarna & som en modern hjärnkirurg operera bort det som gjorde dem onda. Smart idé va? Vad ville ni bli när ni var små?

Idag ska jag bi byggnadsingenjör & funderar även på att ta en examen i mark&vatten. Ska fortsätta denna utbildning i höst. Det ska bli kul & jag känner att det är dags att ta tag i mitt liv. Både för mig själv, Alexander & Caeilas skull. Är trött på att ha en väldigt begränsad ekonomi & vill känna att jag skapar något. Vem vet jag kanske läser vidare till arkitekt sedan?




Såhär kommer jag att se ut var och varannan dag på jobbet :D








Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ville bli , och det vill jag fortfarande. Orkar inte plugga bara. Har noll ambition..;-)



Du, var med och tävla om skor till Caeila..=) Behöver fler som tävlar så vet du fler som har småbarn då dra dom till tävlingen. Skorna är ursöta och mjuka å sköna!



Kram

2010-04-01 @ 19:17:41
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Alice

Gullig du är! nu är du fast i bloggträsket va? ;)

2010-04-02 @ 11:51:52
Postat av: SarahPaskota

Alice: japp :P

2010-04-02 @ 22:56:32
URL: http://sarahpaskota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0