Mat med kärlek

Idag blev det livat i vår kök, kände att vi var tvungna att äta fredgasmiddag. Så det bjöds på hemgjorda tortelloni som var fyllda med ricotta & spenat. Till det så serverades det en paprika&tomat sås. Nu väntar vi på att den amerikanska äppelkakan skall bli klar så att vi kan festa på efterrätt.

Ikväll blir det lugnt som vanligt & vi väntar på solsidan <3

Lite bilder från matlagningen:


Spenaten steks med vitlöksklyftor & blandas sedan med ricotta,
parmesan, salt & pressad citron.


Klickas ut på pastadegen & viks ihop till paket.
Kokas sedan & blandas med tomat&paprikasåsen.


Recept på äppelkakan klicka här.

Caeila funderar på om det smakar gott:



Nu ska jag gosa i soffan med min familj. Puss & ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sarah

jösses vad gott med paj! Hoppas ni haft en skön kväll.

Är det okej förresten om jag lägger till dig på min länklista?

2010-04-09 @ 22:03:22
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Amanda

Jösses va gott de såg ut! Måste testas. Tack för tipset!

2010-04-10 @ 00:47:16
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0