Marknadsunderökningen from hell

"Om du svarar på denna marknadsundersökning så vaccinerar vi ett barn i Afrika".

Va bra tänkte jag & satte gång, efter cirka en kvart så svär jag, det tar ju FAN aldrig slut. Men eftersom att jag har dedikerat en kvart i mitt liv, tänker jag att det kan ju inte vara så lång tid kvar. När jag väl slutför testet så står det tack för din medverkan, skriv in följande: Namn, e-mailadress. Fine tänker jag & gör det.

Efter ett tag så börjar massa mysko personer adda mig på msn, [email protected] osv. Så nu är jag övertygad om att de där jävla formulärsnubbarna har sålt min hotmailadress till något porrbolag. Så varje gång som jag loggar in på msn så får jag meddelandet av att ca 10 nya vänner har lagt till mig på deras lista.

Ibland blir man straffad direkt av att man gör en god gärning, hoppas bara det lilla barnet i Afrika fick sitt vaccin.




Kommentarer
Postat av: Stephanie Rönnlund

Jag har exakt samma problem, massa som addar mej. Dock inte gjort ngn undersökning :/

2010-04-08 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0