Måndag

Så vad har hänt & vad kommer hända idag? Vi har haft en väldigt bra natt & Caeila har sovit i vår säng. Det är så mysigt att vara inringlade i varandra. Jag & Caeila sover tätt ihop. Alex tog upp CAeila vid 8.00 & de kom in för att väcka mig vid halv elva. Det första Alex gjorde var att dra upp persiennen & vi kollade ut. SUCK det snöar! Kände att jag bara ville dra täcket över huvudet. Men det ville inte Alex & lillstumpan. Så vi stannade i sängen & gosade till ett tag till. Caeila skrattade mycket & vi kunde prata igenom vad vi skulle göra idag.  Så vad händer idag då?

Jo, Svärmor kommer på besök, hade egentligen bestämmt att träffa lite av mina mamma kompisar, men det fick man snällt ställa in. Som tur var är hon en timme försenad så hon anländer ca 12.00, hade nog inte orkat upp tidigare än jag gjorde.  Alex bakar scones & det är snart dags för brunch, idag skall vi bjuda Svärmor på pasta carbonara & vi kanske tar oss ner till stan en stund. Om det är öppet idag, är tveksam, någon som vet?

Ikväll kommer syster & co hit & äter hembakt pizza. Vi ska nog att se det första avsnittet i serien The Pacific. LÄNGTAR :D Älskade Band of brothers filmerna, samma producenter i denna serie dvs. Tom Hanks & Steven Spielberg



Ska senare pilla lite med bloggdesignen & lägga in mina bloggkompisar, ber om ursäkt för att det inte har hänt ännu. Sedan skulle jag vilja tipsa om en tävling på min kompis Sarahs blogg. Där man kan vinna ett par söta toddler skor. Klicka här för att ta er till tävlingen.

Kommer hålla er uppdaterade löpande idag. Så kolla ofta :P Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Sarah!

Kul att du skaffat blogg! Det var ju ett bra tag sen vi träffades. Hur går det med din lilla familj? HOppas att alla mår bra!

2010-04-05 @ 12:16:53
URL: http://idaakre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0