Måndag

Natten har vart underbar, Caeila har bara vaknat 2 gånger! Lycka!

Idag är det dags för babysim. Caeila har vart lite skeptisk & vill helst ligga tätt intill mamma. Vi får se hur hon reagerar idag :D Vi ska även dit imorgon, så förhoppningsvis så vänjer hon sig. Jag vill ju att hon ska tycka om & bada, vi ska ju till Italien i sommar. Hur reagerade era barn på babysim? Bra & dåliga erfarenheter?

Efter babysimmet måste vi stressa hem till tvätt tiden & sedan funderar jag på att sy lite fler hårband åt lilltjejen idag. Har tre nya tyger. Vad ska ni hitta på för kul idag?  Berätta!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Min dotter gillade absolut babysim men såhär i efterhand hade hon nog haft mer ut av det om hon hade varit liite äldre. Hon var bara 3 månader när vi började och det kändes som att hon likagärna hade kunnat bada i badkaret.



Jag ska gå ut i sooolen när dottern har vaknat!

2010-04-12 @ 13:44:11
URL: http://asonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0