Måndag

Så vad har hänt idag? Jo vi har haft besök av Alex mor Margareta, alltså Caeilas Farmor. Innan hon kom så städade vi i lägenheten. Hon anläde ca 13.00 & vi började med att fika. Caeila sov till kl var ungefär 15 & då tog vi oss ner till stan. Margareta ville köpa body butter på The body shop. Sedan åkte vi hem igen & vi lagade en sen lunch. Så ikväll blir det bara något lätt iform av mackor eller fil.

Efter att hon hade åkt hem tog jag & Caeila oss en liten tupplur.  Snart är det dags för Caeilas dagliga dusch & sedan skall vi bara mysa vid TV:n. Lilla syster ställde tyvärr in, men det gör ju inget för att ikväll är det en väldigt bra TV kväll med serier som Hollywood fruar, The Boston Tea Party osv.

Tyvärr hann vi inte med Dagens outfit idag då Farmor var här & nu är jag tillbaka i mina mjukisar! Caeila ligger nu & rör sig frammåt på golvet. Hon har förflyttat sig ca 1 meter & har nu vänt sig från mage till rygg. Hon är så duktig min lilla tjej.

Imorgon kanske jag har underbara nyheter att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0