Lyxfällan & Criminal Minds

Två riktigt bra serier går idag. Jag sappar emellan, men prioriterar Criminal minds högst. Favorit karaktären är Dr Reid, han är så söt, på sitt dorky sätt, & smart.

Lyxfällan är otroligt roligt att se på & ganska lärorikt, fått mig att hata kreditkort ännu mer. Inget som jag kommer att skaffa mig. Man köper det man har råd med & inget annat. Familjen som är med i dett aprogram gör av med 100 000 kr, hur fan lyckas man? Skrämmande!


Det var otroligt trevligt på Kåren idag, goda brugare & jag vann partiet i Chicago. Woho, go me! Tyvärr glömde jag kameran hemma. Vilket var mindre bra.

Caeila är lite övertrött men ligger i sitt babygym & gör "prutt ljud" med sin mun. Hon tycker att det är sjukt kul & skrattar ibland åt sitt eget ljud.

Nu ska jag fortsätta att kolla!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Får bara ångest av lyxfällan! Och börjar må dåligt när man ser kredikortet i börsen! ;)

2010-04-08 @ 23:46:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Lyxfällan igår tog väl ändå priset? Hur kan man ha så lite koll! Detär ju skrämmande. Inte intresserad....hur kan man inte vara intresserad av sin egen eventuella personliga konkurs!



Vi missar sällan Lyxfällan. lite skönt att inse att man har koll och är på rätt spår. En gång satte vi oss ner efter programmet och skrev nr alla kostnader vi har. och kollade våra konton det senaste året. Det var spännande, men helt fel hade vi inte.



MVH Hanna

2010-04-09 @ 10:44:47
URL: http://hanna.fornhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0