Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Caeilas månadsdag!

Hinner inte skriva ett långt inlägg idag, men måste bara hylla min lilla plutta. Du är underbar, sötast & du är hela min värld. Du kräver ingenting förutom min kärlek & du gör mig & din pappa så lyckliga. Du är för det mesta glad & verkar älska livet. Du älskar att bada & skutta runt i din babygunga & det är inte ofta som du inte ler.

Du har nu funnits i sex månader & redan är livet otänkbart utan dig. Om något skulle hända dig så vet jag inte vad jag skulle göra! Så Caeila Mariarosa Paskota jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis lilla sötnosen!

2010-05-01 @ 08:57:59
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Sarah

Hörru sötnos.. Du som har koll på streetkläder & skor.. Kan du kolla på min blogg om du vet varstans man kan köpa dom där Conversen jag har bild på där? Har letat på nätet och bara hittat på Nelly men i strl 40, det är liiiiite för stort för mig. Puss!

2010-05-01 @ 20:17:07
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Josefine

Puss till sötaste Caeila!

Hoppas dopet gick bra idag. Hör av dig i morrn på sms så jag vet hur morgondagen blir.

Puss å god natt

2010-05-01 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0