Har vi en smutsig & äcklig lägenhetstomte?


Varje dag, varje morgon när jag vaknar ser lägenheten ut som ett bombnedslag. Jag funderar alltid på hur detta kan komma sig? Den uppfattades inte som stökig i mörkrets trygga famn.

Så jag har börjat fundera lite, vi kanske har en inneboende, en lägenhetstomte? Denna inneboende lämnar disk efter sig, leksaker samt en massa annat strunt. Jag tycker att en sådan tomte borde vara tacksam över att jag inte har sparkat ut honom & han borde städa undan efter sig :D Men eftersom denna tomte är så himla ohyffsad får väll jag ta tag i promblemet.


Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Jasmine Magnusson

Tack så mycket! :-)



DU har chansen att vinna ett "sköta-barn" kit från apoteket i min blogg, det enda du behöver göra är att kommentera med namn, mailadress och en liten motivering. Tävlingen avslutas nu på söndag! Lycka till!



GLAD PÅSK önskar Jasmine&Joline

2010-04-02 @ 11:27:01
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0