Godmorning

Eller kanske ska säga god eftermiddag. Vi har precis masat oss upp ur sängen & om 5 minuter bär det av mot Hallstahammar där vi ska träffa prästen. Vi har valt ut två psalmer med hjälp av min syster yster. Detblev "Möt mig nu som jag är" & "du vet väll om att du är värdefull".

Efter att vi har träffat prästen tänkte vi svänga förbi Säbykyrka för att kolla in den samt kasnke få tag på vaktmästaren för att titta till mottagningssalen. Sedan ska vi till Ica maxi & handla samt svänga förbi ny matsedel, vi måste inhandla ricotta & parmesan.

Alex ringde vårdcentralen idag för att han visste att jag bara skulle få ett utbrott. Men de skulle ringa upp på måndag då de inte hade tid idag.

 

Caeila leker självklart i sitt babygym, nu ska vi åka. Ha en underbardag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0