Fredag

Känns som att veckorna återigen flyger förbi. Låg ganska sömlös inatt efter att ha sett dokumentären. Tänkte på vad jag skulle ha gjort om det var mitt barn. Hur jag ska agera om något sådant händer mig eller mina nära! Vad jag skulle säga till den åtalade!

Idag var det tänkt att jag & E skulle ta en långpromenad med våra små knytten, men det verkar bli en rundtur på stan istället. Vädret är rätt så grådassigt här i vässan. Målet med stan är att kanske köpa ett par nya leggins & så får det kanske bli nya örhängen eller något liknande. Tycker alltid att det är kul att gå prommenad, men jag gillar att ha ett mål med resan. Jag & Alex brukar gå runt omkring i bostadsområdet där vi bor & drömma om vår framtid. Vi brukar kolla på husen & säga vad vi gillar & vad vi skulle ha gjort annorlunda när det gäller trädgård & arkitektur. För vi har ju en gemensam dröm, en dröm om ett hus utanför någon storstad. Ett hus som är självförsörjande när det gäller el, vatten, avlopp & till viss del när det gäller grödor. En gård där vi har nära till skogen, så att våra barn kan leka i den & bygga kojjor.

Nu är det dags för frukost & ur spotify listan strömmar Stereo Love by Edward Maya feat Vika Jigulina. Jag tänkte göra en spotify lista där ni kan lägga in er favoritmusik. Har bara fixat två låtar än så länge, men jag jobbar på det. Så hjälp mig att fixa ihop en riktig dunder lista! För att komma till listan tryck på spotify ikonen nedan (har ni inte spotify, lägg en kommentar med er e-mail så skickar jag en invite, så länge lagret räcker :D).




Kommentarer
Postat av: Hugos mamma sanna

invite me =)

2010-04-09 @ 13:09:30
Postat av: Linnea

Ja tack snälla sarah :)

2010-04-09 @ 15:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0