Fredag

Måste be om ursäkt för att den lovade uppdateringen aldrig kom igår kväll. Men vi var iväg på spelkväll hemma hos Martin & Anna. De bjöd på veggo lasange & sedan spelade vi Settlers & Ticket to ride. Mycket trevligt & mycket skratt! Jag vann Settlers matchen :D

Igår började jag med att sy ett pinupa hårband till Caeila. Det blev fint, inte perfekt, men övning ger färdighet. Har ju fyra andra tyger som jag kan träna på. Pysslig som jag är, har jag bestämt att göra ett coolt lapptäcke till Caeila av Jeans. Det ska hon ha i sin vagn istället för sin fula oranga filt. Usch hatar den filten. Är det någon som har överblivna gamla jeans de vill donera?

Idag ska vi ut på promme med Vanessa & mysdjuret Vikort. Vi ska till Valby för att titta på djuren & fika. Sedan ska jag hem & sy. Hoppas att det blir fint väder.

Angående frisyren har jag bestämt mig för att tunna ut håret & kanske lägga highlights? Är det någon som är bra på att göra det hemma eller ska man dra till en frisör? Sarah eller Annika, vet ni? Tack för alla förslag, men vågar inte ta steget till en kort frisyr ännu!



Har så mycket projekt jag vill dra igång med, tex bygga en fåtölj, ja ni hörde rätt. Men först skall bokhyllan bli klar & sedan ska jag fixa klart Caeilas rum. Det är ganska mycket kvar där.

Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle göra det hos frisör. Kan rekommendera min frisör Maria, hon är grymt bra..=)

2010-04-16 @ 10:42:57
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Anka

Jättesött ju, en lite Caeila Von Tees ;)

Skulle också gå till frisör så man får det jämt och snyggt.

2010-04-16 @ 12:29:21
URL: http://blomsteranka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag äälskar att du e så pysslig! De e jag med! Eller de kommer i stötar. Ibland e jag helt galen i pyssla o ibland har jag inge intresse alls.

Du får berätta i bloggen hur du gör dina kreationer :D

2010-04-16 @ 13:52:41
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0