Förberedelser inför d-dagen!

Jesus christ va mycket jag har haft att göra, de senaste två dagarna har det art full fart. lir väll så när man ska förbereda inför dop samt klippa sig. Igår startade dagen med Pinglan & babyrytmik. Efter det så drog jag vidare med bilen & hämtade upp systeryster. Vi skulle sedan åka till antikaffär på gideonsberg. Tyärr var det inte öppet.

Efter det så åkte vi till Hallstahammar för att hämta nyckeln till lokalen som vi ska hyra på lördag & sedan åkte vi förbi färgaffären för att titta på tapeter till Caeilas rum, har nu betämt mig för en. Vi drog sedan hem till mina föräldrar där Madelene skulle klippa oss. Hon la även in slingor i mitt hår. Sedan bar det av hem.

Idag så har vi gjort fotavtryck med Nellie & Josefine, sedan så har vi även bakat kärleksmums i massor. Jag & Elin fick sedan skjuts ner till stan & knallade runt där. Ikväll blir det valborgsmässofirande i Hallstahammar, då min faster & hennes familj kommer hit. Vi får se ifall vi knallar ner till brasan i hallsta.

Imorgon är det d-dagen. Dop dagen alltså. Tårtorna blir gjorda på plats, kärleksmumsen är fixade & så kommer det även tårta ifrån Mariestad samt vetekransar. Så det blir mycket gott!

Ha en trevlig valborg, lägger upp lite bilder senare, har ingen kamera här!






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Lycka till i morgon! Många kramar, speciellt till Caeila från familjen Kruger i Sydafrika

2010-04-30 @ 18:02:15
URL: http://taby-kapstaden.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hoppas ni får en underbar dopdag! Krama Caeila från Ella..;-)

2010-04-30 @ 21:36:04
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0