En sån dag

Idag har det vart fullfart som vanligt. Dagen började med att jag målade sista vändan på bordet. Det blev bra & jag är nöjd. Sedan började vi knalla mot babysimmet, Caeila älskar det verkligen. Nästa gång lovar jag att ta med kamera & kamerman (läs Alex).

Efter babysimmet drog vi oss mot stan, vi stannade på kåren för att köpa en macka & cola. Alltid lika gott & billigt. Efter det så råkade vi gå förbi en retrobutik som ligger precis vid högskolan. Vilken mysig affär, gillar verkligen seconhand när det är kvalitet. la undan en matta som vi ska ha i Caeilas rum eller i hallen.

Sedan drog vi förbi Apple store för att köpa ett väggfäste till min älskade iMac, pratade där med personalen. Som för första gången var trevliga & fick veta att de bytte ut skärm på iphonen för 600 kr inkl skärm. Very nice price, så jag bokade det tills imorgon.

Stack sedan in en sväng på konsum för att köpa lite barnmat till Caeila & såg då ett gäng i min ålder som var fulla mitt på blanka dan. Kände att det var väldigt sorgligt när de stod där försupna & skrek på varandra. Gick mot torget för att köpa mig en rosmarinsväxt.

Började sedan knalla emot djäkneberget för att sola med mammorna, tyvärr gick den där förbaskade solen i moln. Efter att vi hade suttit & tjötat en stund så drog vi oss hemmåt. Väl hemma målade jag det sista på bordet, oljade in ekbänkskivan & planterade kryddorna i min nya kruka.

Puh, nu inväntar jag min far som skall skjutsa ner mig & Alex på bio. Lite vuxen tid :D Det blir Kickass. Recension kommer senare. Imorgon skall vi även smita iväg på premiären av Ironman 2, LÄNGTAR!






Kommentarer
Postat av: Jenni

mysigt med bio ensamma. :D

vad fint bordet blev, du är så flitig. puss!

2010-04-27 @ 19:03:37
URL: http://mielekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0