Drömmar

Jag menar de drömmarna som man har om natten. Inatt hade jag en sjukt konstig dröm om mig & min man. Det hela började med att vi var hos min bästa kompis Jenni & hon började stortjuta över ett sms. Jag frågade vad det var frågan om, men istället för att prata med mig sprang hon fram till sin nya bästis. Jag blev sjukt förbannad & gick iväg med Alex. På vägen hem så gick vi förbi en helt ny stadsdel av Västerås & där fanns slussen. Vid slussen stod de där två tjocka kvinnor från Comhemreklamen försökte kidnappa Alex ifrån mig, jag blev skitförbannad & putta ner dem, men de drog med mig i fallet. När jag föll tänkte jag bara på att få upp mobilen ur fickan. Så att den inte skulle bli våt. När jag tog mig upp, så försökte de där två kvinnorna ta tag i mina ben & dra ner mig. Kommer ihåg hur jag tänkte "jag ska klara det" & sparkade med bena så att de föll igen.  När jag kom upp hade mina kläder gått sönder & jag såg ut som något taget ur djungelboken. Alex försökte skyla min kropp medans vi rusade hem till vår taklägenhet, Jenni väntade utanför utklädd till en Sailormoon & bad att få prata med mig. Jag totalvägrade & Jenni började då hångla med en gammal skolkompis till oss som var utklädd till Zorro. 

Jag menar hur sjuk dröm var nu inte detta? Är det någon som är drömskådare? Vad betyder det? Har ni drömt något kul på det senaste?


Kommentarer
Postat av: Jenni

hahahahah, jag DÖÖÖR. xD fan vad sjukt. hahah!

2010-04-14 @ 19:57:01
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: Mrsberhardssom

Man kan då drömma allt bra tokigt i bland. Själv drömde jag här om natten att jag va på en ö med en riktigt vältränad kille som jag hånglade med där på stranden. De va en het dröm ;)

2010-04-14 @ 21:29:18
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0