Den nya designen!

Jag är faktiskt grymt nöjd över hur sidan ser ut, ska bara fixa lite med länkarna & rubrikerna & sedan är jag i princip klar.

I natt har vart en sådandär dålig natt för Caeila igen, vi vaknar vid fyra byter blöja & vaknar sedan igen vid fem av att hon skriker i sömnen?! Undrar om det kan vara någon tillväxtfas eller att tänderna är på ingång? Det hjälper ju inte att mamma & pappa satt uppe och pillat med bloggdesignen. Så har idag kanske fått fyra timmars sömn, men det är ju självförvållat!

Caeila har även inatt legat & gjord pipljud med näsan. Så imorse så tog jag tag i problemet & tog ut en snorkråka som var lika stor som Mount Everest om man jämnför med storleken på Caeilas ena näsborre. Hur kommer det sig att de kan få så stora kråkor?

Ska snart sätta igång & göra mig iordning, har en lång dag framför mig. Det ska bli kul, men samtidigt vill jag bara gå & lägga mig. Blir nog en liten powernap i eftermiddag.

Uppdaterar om ett tag med lite dagens outfit bilder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0