Caeila & gravitationskraften

Caeila & gravitationskraften är polare. Caeila tar en sak i handen , smakar lite på den & sedan så lyfter hon ut handen utanför tripp trappen & släpper. Därefter kollar hon ner för att se vart saken tog väg. Efter ett tag skriker hon till & kollar uppfodrande på mig. Som att säga "ta upp den nu mamma". Jag tror att min dotter i hemlighet är ett geni & skriver på någon slags rapport om jordens dragningskraft. Undra hur hon skulle se ut ifall saken började sväva i luften framför henne, skulle hon bli förvånade eller bara acceptera att så här fungerar det.



bildbevis :D Sedan gillar hon inte strumpor, det har hon av farbror Daniel.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Caeila e nog ett litet geni ;)



Adam hatar oxå strumpor...o täcken...



Hur väljer ni att uttala Caeila o vart fick ni namnet ifrån? Kan du inte skriva om de?

2010-04-10 @ 22:08:45
URL: http://mandy80.blogg.se/
Postat av: Anka

Haha samma sak här innan jag ska äta frukost samlar jag ihop 10-15 saker för då hinner jag äta i lugn å ro ett par minuter innan han "kräver"/skriker att jag ska ta upp grejerna :P

2010-04-11 @ 00:14:55
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0