Balkongen forts.

Jag är på gång, nu är nästan trallen klar. Måste bara vänta på att pappa skall såga till ett par bitar (han vill inte att jag gör det). Var & hämtade jättefina möber hos Vanessa, Tack så jätte mycket. Så vad har jag kvar?
  • Plantera en massa kryddor & växter
  • Fixa balkonglådor
  • Få upp ljuslyktor
  • Kanske sätta upp lite snygga tyger
  • Funderar även på att kakla en mdf skiva, för att få färg på bakongen
  • Kanske sätta upp en rislampa
  • Kuddar till stolarna
Vet dock inte vad jag får göra, har skickat iväg ett mail till föreningen, om att sätta upp saker på väggarna. Men ni får se hur det blev idag.






Så vad tycks? Vad skulle ni lägga till nu om det var er balkong?









Kommentarer
Postat av: Evelina

Jätte fint blev det!

2010-04-13 @ 20:20:08
URL: http://levelina.webblogg.se/
Postat av: Jenni

så snyggt! :)

2010-04-13 @ 21:09:56
URL: http://mielekki.blogg.se/
Postat av: vanessa

Har du sett att IKEA har solcellsrislampor nu? Jättefina i olika färger till ok pris.

2010-04-13 @ 21:12:23
Postat av: Josefine

Snyggt! Verkligen inbjudande. Det jag vill ha till vår balkong som jag tycker är snyggt är en fin duk och stora lyktor. Antingen på bordet eller i hörnen.

2010-04-14 @ 12:00:03
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Vad snyggt det ser ut. Vi har planer på att göra nåt liknande på vår balkong.

Kanske ett ljusfat på bordet och nåt lykta/lampa av nåt slag på väggen, det tror jag skulle bli snyggt.

2010-04-14 @ 12:11:47
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: King Perra

Nice balkongen blir!

2010-04-14 @ 13:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0