Arga snickarn

Jag måste säga att jag verkligen gillar den serien, det är verkligen folk som behöver hjälp, om man inte räknar förra avsnittet. Den mannen som var med förra gången gjorde mig rasande!

"Att barnen ska ha ett eget rum är ett I-lands problem" men att han ska ha sin havsutsikt var inte det. Sedan sitter han & beklagar sig över pengar. Som man sedan får reda på att han har i hamnen i form av en båtjävel. Att tanka en sådan båt kostar väll ca 40 000 kr? Eller är jag helt ute & cyklar?

Det som gjorde mig upprörd i detta avsnitt var hur de stora barnen bodde. Utan värme & i det som var slängförrådet.

Men Anders verkar vara en helgo kille som vill hjälpa till. Tycker om att se hur han agerar & att han lägger svart på vitt & säger vad som är kvar att göra.

Caeila har vart jätte gnällig ikväll, hon har fått feber igen & har vart väldigt mammig. Men nu har det nog släppt, febern är borta igen & hon är glad & slappnar av i sitt babygym :D

Blir nog ett avsnitt Bones med lite chips till mig :D Kanske kan jag locka till mig en fotmassage av Alex!

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0